Obnova v lietaní podľa prístrojov

  5 hod. Simulátor Piper
  349 €

obnovovací kurz určený pre pilota s kvalifikáciou IR(A) SEP(L)/SPA al. IR(A) MEP(L) SPA po dlhšej pauze v lietaní pred preskúšaním na predĺženie kvalifikácie IR(A) s Flight Examinátorom (FE)

Už mám kupón

Rezervovať je možné termíny podľa otváracích hodín. Posledný možný vstup do simulátora (začiatok zážitku) je na konci otváracích hodín. Zobraziť otváracie hodiny

Rezervovať

Komu je obnova určená?

Tento typ obnovovacieho lietania je určený pre pilota s kvalifikáciou IR(A) SEP(L)/SPA alebo IR(A) MEP(L) SPA, ktorý mal dlhšiu pauzu v lietaní a blíži sa mu preskúšanie na predĺženie kvalifikácie IR(A) s Flight Examinátorom (FE). Po dlhšej pauze v prístrojovom lietaní a s minimálnymi skúsenosťami tzn.  približne 50 prístrojových hodín po výcviku pilot rýchlo stráca návyky a reakcie, je potrebné obnoviť si teóriu a pripraviť sa pred skill testom.

 

Čo je zahrnuté v obnove?

- Teória DOC8168

- Teória G1000 na simulátore G1000      

   (letecké školy v súčasnosti na Slovensku využívajú DA-40 G1000 alebo DA42 Twinstar)

- Komunikácia IFR

 

Prečo na simulátore?

Výhod je veľa. Prvá z nich je cenová dostupnosť, nakoľko simulátor je v lacnejšej cenovej relácii ako reálne lietadlo. Ďalšia nepochybne najväčšia výhoda je v kvalite výcviku, keďže inštruktor vie simulátor pozastaviť, premiestniť lietadlo v priestore, zopakovať úlohu, čím šetrí čas a zefektívňuje výcvik. Pilot má priestor na diskusiu s inštruktorom a pokračovať v úlohe. Môžete si vyskúšať letiská, ktoré sú klasifikované u prevádzkovateľov ako letiská triedy C. Pilot na to potrebuje obzvlášť výcvik na simulátore, potom vývoz so skúseným pilotom a potom následne môže lietať na tieto letiská.

 

Čo je cieľom obnovenia v lietaní?

Pilot je pripravený na skill test a nemusí platiť dodatočné preskúšania.

 

Na akom simulátore?

Odporúčame simulátor Piper Seneca, ktorý je pomalší v porovnaní s Boeingom 737.